FAQ - najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky k nákupu

Peniaze preveďte na náš účet SK51 0900 0000 0051 7214 3457 . Na identifikáciu platby použite číslo Vašej objednávky ako variabilný symbol. Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nebudú pripísané na náš účet. Pre urýchlenie pripísania a spárovania platby odporúčame využiť zabezpečenú platobnú bránu Besteron.

Doba doručenia závisí od skladu, v ktorom sa tovar nachádza:

  • Tovar, ktorý máme na sklade Vám bude doručený do 3 pracovných dní.
  • Doručenie do 14 pracovných dní s týka tovaru na sklade u dodávateľa.
  • Ak dobu naskladnenia nevieme určiť, produkt je len na objednávku. Objednávku si však vytvoriť môžete a my Vás budeme priebežne informovať o stave naskladnenia prostredníctvom SMS správy a e-mailu.

Najčastejšie otázky k reklamácií

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní odo dňa prevzatia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Vyskúšať tovar neznamená začať ho používať a následne vrátiť. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí nám tovar so zníženou hodnotou, t.j. má známky používania, je poškodený, alebo neúplný, spotrebiteľ nám uhradí náklady, ktoré vznikli v súvislosti s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje ako má, je možné tovar reklamovať v rámci dvojročnej záručnej lehoty. Reklamovaný tovar môžete zaslať na našu adresu, alebo sa s nami dohodnúť na osobnom prevzatí na našej firme.

Tovar môžete zaslať na adresu:

Filmarina s.r.o.

Klincová 2136/35

821 08, Bratislava

K reklamácii je potrebné dodať kompletné balenie reklamovaného tovaru, faktúru, ktorá slúži zároveň ako záručný list a ak tovar zasielate kuriérom, tak aj sprievodný list s popisom závady.

Zvoľte vhodnú veľkosť a hrúbku krabice s ohľadom na hmotnosť a charakter tovaru. Ak tovar zasielate v krabici, v ktorej Vám bol doručený, vždy skontrolujte, či nie je krabica niekde poškodená, alebo oslabená. Ak v balíku zasielate viac kusov, oddeľte ich tlmiacim materiálom, napríklad polystyrénom, papierom, alebo bublinkovou fóliou. Priestor v krabici takisto vyplňte zo všetkých strán výplňovým materiálom, vrátane dna a vrchnej časti, aby sa tovar počas prepravy nehýbal. Do balíka vložte sprievodný list, faktúru, ktorá slúži zároveň ako záručný list, alebo jej číslo, prípadne číslo Vašej reklamácie, či komunikáciu s našimi kolegami. Balík zalepte lepiacou páskou, aby sa zamedzilo vniknutiu tretej osoby do balíka.

Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne a v zákonom stanovenej dobe. Žiaľ, presný termín nie sme schopní vopred oznámiť.

Ak bol tovar zaslaný na správnu adresu Filmarina s.r.o., Klincová 2136/35, 821 08, Bratislava, ale nemáte od nás spätnú väzbu, potom pravdepodobne nebol prepravcom doručený. Ak ste zasielali reklamáciu cez kuriérsku spoločnosť, je potrebné zadať do ich webového systému sledovania zásielok číslo balíka, kde zistíte presnú lokáciu vašej zásielky. Ak ste zasielali reklamáciu cez klasickú poštu, je potrebné na mieste odoslania balíka požiadať o potvrdenie doručenia.

Najčastejšie otázky k doprave

Áno, váš tovar je vždy poistený proti poškodeniu alebo odcudzeniu počas prepravy. Odporúčame vždy poriadne skontrolovať prebraný balík. Ak javí znaky akéhokoľvek vonkajšieho poškodenia, tovar nepreberajte.

Kúpiť ho môžete ako každý iný produkt. Vložte si ho do košíka, vyberte spôsob úhrady a odošlite objednávku na spracovanie. Darčekový poukaz je určený na úhradu nákupu na www.filmarinashop.sk, kde ho možno uplatniť pri nákupe v elektronickom obchode na akýkoľvek tovar z ponúkaného sortimentu. Jednoducho si tovar, ktorý chcete poukazom zaplatiť, vložíte do košíka a v prvom kroku pri vytváraní objednávky vložíte kód darčekového poukazu do poľa “zľavový kód”. Cena za vybraný tovar bude znížená o hodnotu darčekového poukazu. Platnosť poukazu je 180 dní od nákupu, po uplynutí tohto dátumu sa poukaz stáva neplatným. Pri nákupe tovaru alebo služieb sa riaďte platnými Obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom našej spoločnosti. Poukaz nemôže byť v prípade straty nijako nahradený.